[vc_row][vc_column][vc_column_text css=”.vc_custom_1493899209660{margin-top: 0px !important;margin-bottom: 60px !important;}”]
1. ZAMÓWIENIA
1.1 Czy muszę tworzyć konto w celu złożenia zamówienia?
Zakup można dokonać bez rejestracji. Status zamówienia można sprawdzić się jako gość.
Zakładając konto wprowadzasz swoje dane tylko raz. Możesz się zarejestrować najpierw lub zacząć zakupy i utworzyć konto przed wejściem na stronę koszyka.
1.2 Jak utworzyć konto?
Proszę kliknąć na „Zaloguj się / Zarejestruj się”, a następnie 'Utwórz konto’ i wypełnić swoje dane osobowe.
1.3 Jak zamówić?
Kupuj produkty, dodając je do koszyka. Po zakończeniu możesz kliknij w „zamówienie”. Wypełnij formularz z danymi osobowymi. Pamiętaj aby przed potwierdzeniem zakupu i płatności sprawdzić czy wszystkie informacje są prawidłowe.
1.4 Mam problemy z dodawaniem przedmiotów do koszyka
Będziesz mógł dodawać produkt do koszyka, dopóki jest on dostępny.
1.5 Jak zapłacić za zamówienie?
Akceptujemy płatności za pośrednictwem przelewu bankowego
1.6 Czy mogę zmienić i anulować zamówienie?
Zamówienie można anulować pisząc na maila: mili.art.shop@gmail.com
1.7 Mam kod rabatowy, jak mogę go używać?
Wprowadź kod kuponu w polu „Kod kuponu” i kliknij „Dodaj” na stronie koszyka. Pamiętaj, że nie możemy ręcznie zastosować kodu zamówienia. Upewnij się, że wszystkie informacje są poprawne przed potwierdzeniem zakupu.
1.8 Jak będę wiedział, czy moje zamówienie zostało złożone?
Po złożeniu zamówienia otrzymasz e-mail z potwierdzeniem. Alternatywnie, jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz sprawdzić stan swojego zamówienia w „Moje konto”.
2. WYSYŁKA I CZAS DOSTAWY
2.1 Kiedy moje zamówienie zostanie przetworzone?
Wszystkie zamówienia będą przetwarzane w ciągu 2 dni roboczych, z wyjątkiem weekendów i dni świątecznych.
2.2 Ile czasu zajmie wysyłka zamówienia?
Zamówienia wysyłane są w terminie od 2-5 dni roboczych. W przypadku wydłużenia się wysyłki zamówienia będziesz o tym poinformowany mailowo. Standardowy czas dostawy kuriera to około 3 dni roboczych. Dotyczy to tylko wszystkich dostaw na terenie Polski. W przypadku wszystkich dostaw Pocztą Polską czas oczekiwania wynosi od 3-10 dni roboczych.
2.3 Jak mogę śledzić moje zamówienie?
Po wysłaniu zamówienia zostanie wysłane potwierdzenie e-mail z numerem śledzenia.
2.4 Jakie są koszty wysyłki?
Po wprowadzeniu szczegółów dostawy automatycznie obliczymy opłaty za dostawę na podstawie podanego adresu.
2.5 Czy mogę zmienić adres wysyłki po potwierdzeniu zamówienia?
Adres zamówienia możemy zmienić tylko w sytuacji kiedy zamówienie nie będzie jeszcze wysłane. Dlatego upewnij się, że podajesz prawidłowy adres wysyłki.
2.6 W moim zamówieniu brakuje produktu, co mam zrobić?
Przepraszamy za wysłanie niekompletnego zamówienia. Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adres mili.art.shop@gmail.com. Nasz dział obsługi klienta skontaktuje się z Tobą niezwłocznie.
2.7 Dostałem uszkodzony przedmiot, co mam zrobić?
Wszystkie przesyłki muszą być sprawdzone w obecności kuriera lub listonosza. Spisz protokół szkody z kurierem lub listonoszem. Protokół musi zostać wysłany wraz ze zdjęciami szkody na adres: mili.art.shop@gmail.com. Dalszy etap postępowania wyjaśni nasz pracownik.
2.8 Dostałem nieprawidłowy produkt, co mam zrobić?
Przepraszamy za wysłanie złego produktu. Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem mili.art.shop@gmail.com, a my zwrócimy się do Ciebie tak szybko, jak tylko będzie to możliwe.
2.9 Kupiłem niewłaściwy rozmiar lub kolor obramowania?
Nie zapewniamy wymiany rozmiaru lub koloru obramowiania. Akceptujemy jednak zwroty za produkty zakupione u nas pod warunkiem że nie jest to produkt na zamówienie – podlegający personalizacji. Tutaj można zapoznać się z naszymi zasadami Zwrotu i Wymiany.
2.10 Nie otrzymałem mojej paczki, co mam zrobić?
Jeśli nie otrzymałeś paczki po 10 dniach roboczych skontaktuj się z nami. Napisz e-mail: mili.art.shop@gmail.com. Nasz dział obsługi klienta skontaktuje się z Tobą niezwłocznie.
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]