[vc_row][vc_column][vc_column_text css=”.vc_custom_1493900262964{margin-top: 0px !important;margin-bottom: 60px !important;}”]

Bezpieczeństwo zakupów jest dla nas priorytetem, który obejmuje także możliwość dokonywania reklamacji.

Aby Państwo, jako nasi Klienci, mogli dochodzić swoich praw w ramach reklamacji zakupionych towarów, prosimy o przysłanie do nas na adres mailowy mili.art.shop@gmail.com całego opisu sytuacji.

1. W przypadku reklamacji towarów dostarczanych przez firmą kurierską lub Pocztę Polską:

*Aby zapewnić sobie możliwość skorzystania z reklamacji należy podczas odbioru przesyłki obejrzeć ją i rozpakować w obecności kuriera lub listonosza.

*To jedyny moment, kiedy można sprawdzić stan techniczny produktów z zamówienia. Kurier // Listonosz nie może odmówić bycia obecnym przy sprawdzeniu przez Konsumenta zawartości przesyłki.

*Natomiast Kupujący jest zobowiązany przy świadku (kurierze lub listonoszu) sprawdzić przesyłkę! Późniejsze reklamacje na uszkodzenia mechaniczne nie będą uznawane.

*Protokół szkody należy sporządzić samodzielnie, nie powierzając tego zadania kurierowi, ponieważ w takich przypadkach kurierzy niekoniecznie działają w interesie Konsumenta.

*Przy sporządzaniu należy zwrócić szczególną uwagę na wskazanie rodzaju powstałych uszkodzeń, w tym zniszczenie opakowania.

*Po sprawdzeniu sytuacji i uznaniu reklamacji koszty transportu towaru pokrywa Mili.Art.Shop.pl. W takich sytuacjach staramy się też w możliwie najkrótszym terminie dostarczyć nowy egzemplarz danego produktu.

*Jeśli zdarzy się sytuacja, że któryś z towarów został uszkodzony, prosimy o kontakt bezpośrednio z naszym sklepem. W takim przypadku reklamacja również zostanie rozpatrzona przez nasz dział reklamacji.

Proszę o przesłanie mailowo:

– protokołu szkody spisanego z kurierem lub listonoszem
– numer zamówienia bądź numer faktury // paragonu
– numer katalogowy uszkodzonego produktu
– zdjęcie uszkodzonego towaru
– imię i nazwisko osoby bądź nazwa firmy
– opis uszkodzenia.

2. W przypadku reklamacji towarów, które posiadają wadę fabryczną lub są niekompletne:

Proszę o przesłanie mailowo:

– opis uszkodzenia
– numer zamówienia bądź numer faktury // paragonu
– numer katalogowy uszkodzonego produktu
– zdjęcie uszkodzonego towaru
– imię i nazwisko osoby bądź nazwa firmy
– opis uszkodzenia.

Nasz pracownik skontaktuje się w ciągu 2 dni roboczych.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]