Kiedy można dokonać zwrotu:Na podstawie Ustawy z dnia 2 marca 2000 r. „O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny” art.2 ust.1, Konsument ma prawo do dokonania zwrotu zakupionego towaru bez podania przyczyny w terminie i na warunkach określonych w powyższej ustawie. Jednakże prawo to przysługuje tylko wtedy gdy:nie minęło 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zamówienia
zakupu dokonałeś jako osoba prywatna, a nie jako firma
Przeczytaj uważnie zanim zwrócisz towar:
Prawo zwrotu towaru w ramach w/w ustawy bez podawania przyczyny przysługuje tylko Konsumentom
Konsument ma prawo do zwrotu towaru w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty odbioru towaru
Zwrot towaru do naszego sklepu odbywa się na koszt Konsumenta (chyba, że zwrot towaru następuje po pomyłce sklepu wtedy sklep ponosi koszty transportu)
Konsument otrzyma zwrot pieniędzy najpóźniej w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zwróconego towaru
Zanim Konsument zdecyduje się odesłać towar do naszego sklepu należy upewnić się że:
towar znajduje się w oryginalnym i nieuszkodzonym opakowaniu
towar nie nosi śladów użytkowania
towar nie posiada wad, z wyjątkiem tych, które stanowią podstawę do reklamacji
Konsument dołączył dowód zakupu (faktura/paragon), swoje dane wraz z numerem telefonu, oraz informację w jaki sposób ma zostać dokonany zwrot pieniędzy
jeśli na konto – prosimy o podanie danych do przelewu
za pośrednictwem Poczty Polskiej (przekaz pocztowy), koszt przekazu pieniędzy obciąża Konsumenta
Konsument dobrze go zabezpieczył na czas transportu, tak aby nie uległ on uszkodzeniu. W przypadku uszkodzenia towaru podczas transportu, Sprzedający rości sobie prawo do nie przyjęcia zwrotu.
W przypadku niespełnienia, którejś z powyższych zasad towar zwrot może nie zostać przyjęty, a zwrócony towar będzie można odebrać w siedzibie firmy.
Odstąpienie od umowy wolne jest od zapłaty jakiejkolwiek sumy, czyli odstępnego.
W przypadku zamówienia produktów oznaczonych hasłem: NA ZAMÓWIENIE (produkt personalizowany), a następnie z niezawinionej przez firmę Mili-Art-Shop.pl rezygnacji przez Konsumenta z zamówienia na te produkty, Sprzedający rości sobie prawo do nie przyjęcia zwrotu, gdyż towar ten był sprowadzany na specjalne życzenie Konsumenta (art. 10 ust. 3 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów).
W przypadku braku informacji o rezygnacji z zamówienia oraz braku oświadczenia woli o odstąpieniu od umowy przez Konsumenta Sprzedajacy ma prawo do obciążenia Konsumenta kosztami transportu orkeślonego w specyfikacji zamówienia w obie strony.
W przypadku braku odstąpienia od umowy Sprzedający ma prawo dochodzić zapłaty pełnej ceny za zrealizowaną umowę kupna sprzedaży.
Wszystkie zwroty wysyłane są na adres:
Mili Art Shop
Małopolska 8/1
62-030 LUBOŃ